Tρόποι Αποστολής
Το e-fence.gr εξυπηρετεί παραγγελίες που γίνονται για αποστολές εντός Ελλάδας και Κύπρου. Επιλέγουμε κατά περίπτωση τον μεταφορέα / courier ανάλογα το βάρος, τον όγκο, το κόστος και τον χρόνο παράδοσης της παραγγελίας.
Διαθεσιμότητα
Τα περισσότερα προϊόντα βρίσκονται σε άμεση διαθεσιμότητα. Ωστόσο υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις να έχει εξαντληθεί το στοκ. Σε κάθε περίπτωση οι παραγγελία σας μπαίνει σε σειρά προτεραιότητας και εκτελείται όσο το δυνατό συντομότερα. Για τα προϊόντα στα οποία δεν εμφανίζεται το κουμπί "ΑΓΟΡΑ" για προσθήκη στο καλάθι είναι προσωρινά εξαντλημένα. Επικοινωνήστε μαζί μας για να ενημερωθείτε για εκτιμώμενη ημερομηνία διαθεσιμότητας.
Πληροφορίες σχετικά με τις αποστολές παραγγελιών
Σε όλες τις παραγγελίες υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής είτε αφορά ένδυση, κράνη, μπότες, κ.α. (π.χ. λάθος μέγεθος), είτε αφορά εξοπλισμό (π.χ. δεν ταιριάζουν στο άλογό σας).
Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπεύθυνο παραγγελιών όπου συμφωνείται η αποστολή του προϊόντος με courier, στην διεύθυνση του καταστήματος συνοδευόμενο από το παραστατικό πώλησης και σε διάστημα το πολύ 15 ημερών από την έκδοση του παραστατικού. Ρητά απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή οποιουδήποτε προϊόντος είναι η μη μεταχείριση ή τοποθέτηση του.
Σημειώνεται δε, ότι τα μεταφορικά της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και μόνο κατά τη δεύτερη αποστολή του σωστού προϊόντος, επιβαρύνεστε με 2.00€. Εξυπακούεται ότι σε τυχόν λάθος αποστολές όπου υπεύθυνη είναι η εταιρία Argy'sArt, τα μεταφορικά επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου την εταιρία μας και όχι τον πελάτη.
Χρήματα δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση.
Ηλεκτρικά είδη (π.χ. μηχανισμοί ηλεκτρικής περίφραξης, μπαταρίες, κτλ) έχουν εγγύηση (π.χ. μηχανισμοί 2 χρόνια και μπαταρίες 1 χρόνο) αλλά δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση καθώς είναι αδύνατος ο έλεγχος τυχόν φθοράς από υπαιτιότητα του πελάτη.
Ο πελάτης δεν είναι σε καμία περίπτωση υποχρεωμένος να παραλάβει συσκευασία η οποία είναι αλλοιωμένη ή έχει ανοιχτεί κατά την μεταφορά. Σε περίπτωση αποδοχής του δέματος από τον πελάτη, η εταιρία δεν έχει καμία υποχρέωση να προβεί σε αλλαγή τυχόν κατεστραμμένου είδους ή αντικατάσταση τυχόν απώλειας αφού τα εμπορεύματα με οποιαδήποτε μεταφορική, ταξιδεύουν πάντα με ευθύνη του πελάτη και μόνο.
Κάθε αποστολή έχει έναν μοναδικό κωδικό με τον οποίο μπορεί ο πελάτης να αναζητήσει το δέμα του ανά πάσα στιγμή από την ώρα που έχει φύγει από την εταιρία. Σε κάθε περίπτωση είμαστε υποχρεωμένοι να παρέχουμε αυτόν τον αριθμό στον πελάτη όποτε μας ζητηθεί.
Για παραγγελίες προϊόντων τα οποία είναι εξειδικευμένα και μπορεί να χρειάζονται διευκρινίσεις, καλό είναι να επικοινωνείτε με την εταιρία τηλεφωνικά για την αποφυγή λαθών.
Η εταιρία μας είναι υποχρεωμένη να τηρεί την εγγύηση που δίνει η εκάστοτε αντιπροσωπεία στα επώνυμα είδη και να προβαίνει σε αλλαγή τυχόν ελαττωματικού προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή το προϊόν αντικαθίσταται χωρίς καμιά επιβάρυνση από την πλευρά του πελάτη. Απαραίτητη προϋπόθεση η προσκόμιση του πρωτότυπου παραστατικού αγοράς.
Σε ποσοτικές παραγγελίες χονδρικής, επικοινωνείτε πάντα με τον υπεύθυνο του τμήματος παραγγελιών για τυχόν εκπτώσεις, προσφορές ή δώρα που μπορεί να δικαιούστε.